حامی، ای دلتنگیِ سیاه و سفیدِ من
چشم باز میکنم، میبینم "سیاه و سفید"ِ توئه که توی سرم میچرخه. انگار تمام دنیام تو همین یه آهنگ خلاصه شده.
، دلتنگیِ تو، مثل یه بغضِ کهنه است که توی گلوم گیر کرده. کاش بودی و یه بار دیگه صدات، این بغض رو باز میکرد.
دلم برای تو، برای صدات، برای اون حسِ نابِ “سیاه و سفید” تنگ شده💔
️
2.1
غمگین تنهایی آهنگ سیاه و سفید حامی بغض کهنه دلتنگی برای خواننده حس نوستالژی با موسیقی واقعیت علمی: مغز انسان هنگام شنیدن موسیقی آشنا، هی...