دنیا جای قشنگ ترین میشد اگه آدما حد و کدوم خودشونو میدونستن 💁🏻♀️️ 5.0 فلسفی آدما حد خودشونو بدونند دنیای قشنگ با خودآگاهی حد و مرز خودشناسی ... دنیا قشنگتر میشد اگر آدما حد خودشونو میدونستن: