تو آدم بدی نیستی آدم خوبی هستی ،که فقط اتفاقای بدی براش افتاده…️ - روانشناسی مهربانی اعتماد به نفس بعد از سختی آدم خوب با وجود مشکلات اتفاقات بد زندگی تو خوبی نه بد ... تو آدم خوبی هستی، فقط اتفاقات بد افتاده: