جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

آدم بی قید

1 پست
متن های آدم بی قید / بهترین متن آدم بی قید [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
فرقــی نـدارد؛مـرد بـاشـی یـا زن!
ﺩݪ ﻧﺩاﺩه ﺗن ﺑﺩﻫـی بــی بنـد ۅ بـاࢪی😪💔️
2.8
غمگین عاشقانه عشق یک طرفه دلشکستگی آدم بی قید دل دادن به بی وفا
تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد که کشش به افراد «بی‌...

دل بستن به آدم بی‌بند و بار؛ فرقی ندارد مرد یا زن باشی:

تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد که کشش به افراد «بی‌بند و بار» اغلب ریشه در دلبستگی ناایمن دوران کودکی دارد؛ جایی که ما ناخودآگاه به دنبال تکرار الگوهای ناآشنا اما آشنا می‌گردیم. این یک انتخاب هوشیارانه نیست، بلکه الگویی از زخم‌های عاطفی است. آیا این چرخه را در زندگی خود دیده‌اید؟

راهکار:

این متن به یک حقیقت روانشناختی اشاره دارد: دل بستن به کسی که «بی‌بند و بار» است، اغلب نشانهٔ الگوی دلبستگی ناایمن است. برای تغییر این چرخه، می‌توانید روی شناخت نیازهای واقعی خود و تقویت عزت نفس تمرکز کنید؛ نه سرزنش خود یا دیگری.

مشابه ها