تو خانواده ای بزرگ شدیم
که پدرومادرا پیش ما ابراز احساس نمی کنن
ولی پیش ما دعوا می کنن
گفتن جملات احساسی جرمه
ولی فوش جرم نیس
ما جایی بزرگ شدیم که به هر آدمی سر راهمون رسیدیم
وابسته شدیم
چون نتونستیم اون حسو از خانوادمون بگیریم️
که پدرومادرا پیش ما ابراز احساس نمی کنن
ولی پیش ما دعوا می کنن
گفتن جملات احساسی جرمه
ولی فوش جرم نیس
ما جایی بزرگ شدیم که به هر آدمی سر راهمون رسیدیم
وابسته شدیم
چون نتونستیم اون حسو از خانوادمون بگیریم️
4.6
غمگین روانشناسی وابستگی عاطفی عدم ابراز احساسات در خانواده دعوای والدین تربیت احساسی پدیده «نادیدهانگاری عاطفی» در خانوادههای ناآشنا ...