تو زندگیم هیچ وقت بد کسی رو نخواستم
ولی از خدا میخوام اونی که دو بهم زنی میکنه کمرش زیر درد غم خورد بشه.!️
ولی از خدا میخوام اونی که دو بهم زنی میکنه کمرش زیر درد غم خورد بشه.!️
3.9
تیکه دار فلسفی تنهایی انتقام احساسات رنج عدالت طلبی این متن، بازتابی از یک احساس متناقض انسانی است: تم...