_دوسـتت دارم
“شبیـــــــھ “
“جـانــــــۍ ِ”
_ڪــــــــــھ ِ
ز ِتــن دارم ….
زنــــدگـــیـــمـــی..
“هرچقدرم بد بشے ،
بازم با تمام وجود عاشقتم♥️🫂️
“شبیـــــــھ “
“جـانــــــۍ ِ”
_ڪــــــــــھ ِ
ز ِتــن دارم ….
زنــــدگـــیـــمـــی..
“هرچقدرم بد بشے ،
بازم با تمام وجود عاشقتم♥️🫂️
-
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧🥲💞🫂🦋
در روانشناسی، به این نوع عشق «توجه مثبت بیقید و ش...