…اینقد بدی زیاد شده که اگه کسی بهمون بدی نکنه فکر میکنیم در حقمون خوبی کرده😶🌫️…️ 2.1 غمگین روانشناسی عادی شدن بیاحترامی احساس ناامیدی از آدمها وقتی نبود بدی خوبیه زیاد شدن بدی در جامعه ... وقتی بدی عادی شده، نبودش خوبی حساب میشه: