یه جا یه چیزی خوندم خیلی قشنگ نوشته بود : من نمیتونم ساعت ها ازت بیخبر بمونم و وانمود کنم حالم عالیه ، نمیتونم جوری رفتارم کنم که برام مهم نیستی تا جذابتر بهنظر بیام ، من فقط بلدم از ته دل عاشقت باشم ، (( حداقل تو زود به زود دلت برام تنگ بشه چون من هر لحظه از دلتنگی میمیرم )) بیا به همه دنیا نشون بدیم عاشقی نیاز به سیاست نداره و خودش با سادگی خیلی قشنگتره❄️️
تو که باشی بس است. مگر من جز نفس چه میخواهم؟ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ، ﺩﺭﺳﺖ اﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺷﺪی. با تو میشود هر روز یک عمر زندگی کرد و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد. وقتی تو در کنار من هستی ، جایی برای هیچ شتابی نیست مقصد همین حضور من و توست. هر دفعه که به تو نگاه میکنم جمله ای آشنا به ذهنم خطور میکند در این دنیا چیزی هست که ارزش زندگی کردن دارد ؛ تو.🤍
از وقتی كه اومدی خنده هام واقعی شده ديگه وقتی وارد يه ترومای جديد ميشم خيالم راحته كه تو هستی تا نجاتم بدی ، ديگه ميدونم قرار نيست معنی تنهايی رو بفهمم تو مثل يه معجزه ای برام دلبرم🌝🌚️
•• عزیزترینِمن : تو ابدی ترین عشقی برای قلب من تو قشنگترین حسی برای تمام وجود من؛ تو مثل یک معجزه رخ دادی و قشنگترین اتفاق زندگیم شدی :))))! . . •• آرومهجونِمن : تو خوش قلب ترین آدمِ دنیایی دوستت دارم یارِ همیشگیم🥲❤️️