برا کی کارای اشتباهی که کردم پشیمون نیستم برا کارای درستی که برای ادمای اشتباه کردم پشیمونم...
️3.0
تیکه دار نامردی لاشی فقط ویترین خوبی باش..
این روزا دیگه هیچکس به ذات و دله پاک کاری نداره... :))
3.0
بهترین ها لاشی حقیقت من به میزان عزیز بودنتون ازتون دلخور میشم نه خطاهاتون!️
3.0
شاخ تیکه دار لاشی حاضر جوابی گران ترین عشق هارا در ارزان ترین دلها می جستیم
چه اشتباه بزرگی!
2.8
تیکه دار جدایی لاشی عشق یک طرفه مشابه ها
هرکسی پتانسیل اینو داره که یروزی
از درد دلامون یه اسلحه بسازه و به خودمون شلیک کنه..️
از درد دلامون یه اسلحه بسازه و به خودمون شلیک کنه..️
2.8
تیکه دار لاشی نامردی منم درستع خواستم از خدا یه جا تورو .......!
ولی با همه اینا بازم بزار برو ...هه...!
2.9
تنهایی خیانت عشق یک طرفه دلتنگی مغرور خسته لاشی بــآشـه
شُــمـا تـو دِل بـُـرو...
وَلــیـے قـلـب ما پـُـلـمپه ..
پــَس بَـرگـرد
بُـرووو ....☠☣
3.0
غمگین لاشی لاتی گردنم زیر فشار کارایی که واستون کردم و لیاقتشو نداشتین داره خورد میشه!!
️3.0
غمگین تیکه دار نامردی لاشی به خری هم که ادعا داره اسب شاهه واقعا نمیشه هیچی گفت :)️
3.0
تیکه دار لاشی قهر تو جامعه، آیندهای که تو پاچهخواری داره تو علم نداره :)
️2.3
تیکه دار لاتی لاشی دنیای ما پر از دست هایی است که خسته نمی شوند از نگه داشتن نقابها
️3.0
غمگین تیکه دار نامردی لاشی دست به عاشق کردنتون خوبه ،
حیف!
پای موندنتون لَنگ میزنه ...
2.8
تیکه دار عصبانی لاشی نامردی دچار افسردگی بعد از انجام ندادن هیچ کاری شدم
️2.9
غمگین لاشی آدم لاشخور منفوره و آدم لاشی دوست داشتنی
می فهمین چی میگم دیگه؟
2.5
تیکه دار لاشی