ولی هرچی ادم هفت خط میشناسیم
معتقدن زیادی مهربونن :)
«من دوستت داشتم اما گذاشتم بری!چون تو آدم زندگی من نبودی»
️جیرجیرک ک دحد صدای طوطی بجع خشگلم حم کند ادعای لوطی
️
تغییر کرد
چون زیادی ارزش دادی😊
️
♦️⃤ Değişti
Çünkü çok değer verdin
تو دیگه حواست نبود،
منم دیگه تلاشی نکردم.❄️💫♥️
you stopped caring
so I stopped trying
به بعضیام باید گفت :
فقط هیکل ملاک نیست
عقل هم لازمه :)
260
2600
1/3
1/03
1/003
چه عداد با مفهومی 👆😎✌️🤘️
کبوتر با کبوتر باز با باز ₪₪ولی لاشی کند با هر دو پرواز ₪₪
️مال بقیه روابط اجتماعی دوستانه اس... 😕️
مخاطب؟!اوهوم.....️
مگه اینکه آشنا زمینمون بزنه، غریبه که ما رو بلد نیست :)
️رابطه ها طوری شده که تا هورمون ها به هم میریزن پیام میدن :)
️یهو خراب میشی مثل یک ساختمون، مثل یه عمارت که رو لجن بنا شده باشه. صدای خرابشدن خودتو میشنفی؟!
احمد محمود
حرف زدن با رفیق دهن لق،
مث گلوله زدن وسط پیشونیته :)
روزگار، روزگار نقابهاست، آدمایی پشتت گه میخورن که جلوت تا کمر ادای احترام میکنن!
️معیار فقط اخلاقه اگر واسه ظاهر، پول یا موقعیت با کسی رابطه دارین اون معیار نیست قیمتتونه...
️ما ز یاران چشم یاری داشتیم لاشی تر از آن بودیم که میپنداشتین\:
️قَشَنگ اینهِ کِه مُهِم نیستی!!️