آن که گذشت از دل من همراهش بر باد رفت منطق من
️بی صاحاب بود، همش با دیگران بود:) ️
توام روش :)️
🐼
- بعضیآم بال ندآࢪטּ ولے قشنگ میپࢪטּ بآ همہ!😹➰
سردترین جايِ دنیا دلِ کسیِه ك
هیچ احساسي نداره !❄️
🐼
𝗧𝗛𝗘 𝗖𝗢𝗟𝗗𝗘𝗦𝗧 𝗣𝗢𝗜𝗡𝗧
ɪs ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ ᴡɪᴛʜ ɴᴏ ғᴇᴇʟɪɴɢs
یکی بود یکی نبود از اول داستان هم جفت بودن قسمت ما نبود 🥀
️
هيچ وقت نذار دلتنگے بجات تصميم بگيره ...
🄽🄴🅅🄴🅁
ʟᴇᴛ ᴍɪssɪɴɢ ᴅᴇᴄɪᴅᴇ ғᴏʀ ʏᴏᴜ
- اگہ تو میتونے دآشتہ بآشیش پس من نیآزے بهش ندآࢪم 😹➰
️وقتیبی محلی میکنید ب کسی ک بهتون محل میده شاخ بازی نیست(بیشعوریه):
️مرور خاطرات احقانه ترین جنایته ک ادم در حق خودش میکنه....
️آرزو دارم
بفهمی درد را
تلخی برخورد های سرد را...!
🇪🇸Deseo
Entender el dolor
¡La amargura de los encuentros fríos ...!
رهگذر داشت،به لب سیگاری گفت آتش داری؟! اشاره به دلم کردم و گفتم آری!
️روی یه دیواری نوشته شده بود: خیلی سخته دوسش داشته باشی و نتونی بهش بگی:) زیرش نوشتم :«من گفتم چیشد؟ :
️چه خواهش ها
در این خاموشی گویاست
نشنیدی؟
هوشنگ ابتهاج
️سعدی اونقد عاشق طرف بوده که میگه:
کاش که در قیامتش بارِ دگر بدیدمی
کآنچه گناهِ او بُوَد من بِکِشَم غرامتش
هنگامى كه آدم کسی براى بوسيدن نداشته باشد ،سيگار ضرورى ميشود ...
️تو در میان دیوانگی هایم، جا مانده ای ...
️اونجا که سعدی میگه «هرگز وجود حاضر غایب شنیدهای» تو گویی اشاره به رابطهی لانگ دیستنس داره!
️هروقت باهات سردتر بودم بدون بیشتر دلتنگتم فقط دارم تلاش میکنم نفهمی :))
️چجوری میتونی اسمش رو عشق بذاری اگه تعداد دفعاتی که اشکت در میاد بیشتر از خندیدنته.
️How can you call it love if you are crying more than smiling.
دوستت می دارم بی آنکه بخواهمت
و این نهایت عاشقیست ♡
[شاملو]
️بدونِ توام میشه زندگے ڪرد ولے اگه برے پروانه ها دیگه توے دلم نمیرقصن..
️خَسته نَشدے اَز پَـر ڪِشیدن تو فڪرو خیالَم...♡
️𝘼𝙍𝙀𝙉’𝙏 𝙔𝙊𝙐 𝙏𝙄𝙍𝙀𝘿 𝙊𝙁 𝘽𝙀𝙄𝙉𝙂 𝙄𝙉 𝙈𝙔 𝘿𝙍𝙀𝘼𝙈𝙎?
خاطرم نیست کسی غیر تو اما
انگار همه از خاطر تو
میگذرند،الا من
دل مراقبت میخواهد، تا دل بماند …
️