دختری در من ساز امید واری میزند✨🧚🏻♀️
️️
اینایی که پزشکی میخونن اگه تو بیوشون ننویسن مدیکال استیودنت، از دانشگاه اخراجشون میکنن؟
️چت کردن با ادم درونگرا مثل مصاحبه میمونه، اگر ازش سوال نپرسی اون دیگه چیزی واسه گفتن نداره :/
️پس چرا ما چهارتا گروه خونی داریم؟️
که چرا باباهای ایرانی هرچی کچل ترن، دختراشون داف ترن :/️
[ میگفت حموم بودم پی امتو ندیدم
تو خیابون با سردوش سوبان دیدمش :)😹🖕🏻💜🌿✨ ]
بعضیا محتوای شبکه چهارن ادعاشون شبکه ۳!😂
️« خوشحالي بهترین انتقامِه ..💫! »
️توی لباس خریدن تا مرحله اسکرین شات گرفتن از لباسای مورد علاقم بیشتر نمیتونم پیش برم://
️ما روی هدف تمرکز میکنیم
شما روی ما :)
خنده بهترین اسلحه جنگ با زندگیه، همیشه مسلح باش.️
فقط اونجایی که توی سریال وایکینگز میگه: من جنگجوی خوبی هستم، اما تو هدف با ارزشی برای جنگیدن نیستی!😹👊🏼🌿
️امیدوارم عکسای کراشتون از
فولدر screenshot بره تو فولدر camera :)))
بعضی از پشه ها انقدر قیافشون مظلومه که آدم میخواد خودش رگشو پیدا کنه بذاره دهنشون!=I
️ناموسن ک بدون ایموجی با من چت نکنین حس میکنم لالین فقط دارین لب میزنین.
️کاش میشد تموم این سخنرانای انگیزشی رو کرد زیر آب و همینجوری که دارن خفه میشن بهشون گفت:فقط مثبت فکر کن!
️حالا خوبه در جواب دوستت دارم میگید مرسی
یکی به من گفت عیب نداره://
• بَرآممُهِمنِیسټبَقِیہچِيمِیگَنّ •
• مَنِهَمینِجورِےکِہهَستِۍدُوسِتدِآرَم •
♡شّـِ♡
قدیما نمیشد به بعضیا اعتماد کرد
الان خوب شده،خیالت راحته که به هیشکی نمیشه اعتماد کرد😂🥴
یاد لقمه های مامانم افتادم، لقمه نون پنیر درست می کرد مثل آهنگای شجریان بود، باید ۵ دقیقه اول نون خالی میخوردی تا برسی به پنیر
️يبارم گوشيم از دستم افتاد رو لبتاپم LCD جفتش شكست برای اولين بار تو زندگيم با يه تير دو بار ریدم://
️☘
𝐼 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝒴𝑜𝓊 ♥️
ₑᵥₑᵣy ₛₑcₒₙd ₘₒᵣₑ ₜₕₐₙ bₑfₒᵣₑ.
هر ثانیه بیشتر از قبل میخوامت
ترکیب شده ࢪفیــق♥️👭🏻😍️