اگر نتوانم با تو قهوه بنوشم کافهها به چه کار میآیند؟ و اگر نتوانم بیهدف با تو پرسه بزنم خیابانها به چه کار میآیند؟ و اگر نتوانم بیهراس نامت را در گلو بگردانم کلمات به چه کار میآیند؟ و اگر نتوانم فریاد بزنم دوستت دارم دهانم به چه کار میآید؟
ولی ما چه شب ها در کنار ستارگان رو به ماه زانو در امدیم و در کنارشان دعا برای رفتن به بالا ترین نقطه ی اسمان کردیم... و میترسم از روزی که با ستارگان بروم و من را حتی با دیدن ستارگان به یاد نیاورد.. ️