بعضی روزا آرزو میکنم کاش میتونستم به گذشته برگردم! نه واسه اینکه بخوام چیزیو تغییر بدم، نه... فقط به خاطر اینکه بتونم یه لحظه هایی رو دوباره حس کنم...!️
در وصف چشم های تو چه گویم؟ بگویم شدی روح و تنم. بگویم شدی عمر دوباره ام میخرم سختی اش را به جان،من تا پای جانم با تو ایستاده ام:) صدایت شد مورفین هرچی دردِ بی درمون. لبات جامِ شراب،گیسویت همچو موج دریا بعد از خدا خالقِ من تویی (🎀Taghdimi)️