پیدا میشه ..
چیزی که متفاوته قلب و نیته!.....
️
از روی تمامِ غصهها دلتنگیها ناراحتیها و کدورتهایت بپر… سال جدید منتظر تو است.
️عیدم تموم شد. از امروز بازم باید با عذاب وجدان استراحت کنم و هیچ کاری انجام ندم.😒😔
️واسه من
متن کلیشه ای کپی پیست نکن
پی ام ''همگانی'' تبریک نفرست.
من جزو اون آلِ سند تو آلِت
نباشم لطفا!
واسه من خاص بنویس؛
مخصوص خودم!
همونقدی که خاص بودی واسم
تو سالی که گذشت...
تقویم فقط دور خودش میچرخد
نه! عید بعید است بیاید بی تو ...
️دلم هیچ این عید نمیخواد
️