جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

ناتوانی در رابطه

1 پست
متن های ناتوانی در رابطه / بهترین متن ناتوانی در رابطه [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
پس‌من‌وتو،مانمی‌شیم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
5.0
عاشقانه غمگین نرسیدن به هم عشق نافرجام جدایی عاطفی ناتوانی در رابطه
آیا می‌دانستی مغز انسان در مواجهه با «نمی‌شیم» هما...

دلایل روانشناختی «نمی‌شیم» در روابط عاطفی:

آیا می‌دانستی مغز انسان در مواجهه با «نمی‌شیم» همان مدارهای عصبی درد فیزیکی را فعال می‌کند؟ تحقیقات نشان داده طرد شدن توسط کسی که دوستش داریم، همان مناطقی از مغز را روشن می‌کند که هنگام سوختگی دست فعال می‌شوند. جالب اینجاست که این واکنش در تمام فرهنگ‌ها یکسان است. پس «نمی‌شیم» فقط یک جمله نیست، یک سیگنال عصبی برای بازسازی هویت فردی است. جامعه‌ی تاو، آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بعد از شنیدن «نمی‌شیم» ناگهان متوجه جنبه‌ای جدید از خودتان شده باشید؟

راهکار:

اگر این جمله رو در مورد رابطه‌ای نوشتی که هنوز تموم نشده، یادت باشه گاهی «نمی‌شیم» یعنی هر دو طرف در مسیرهای متفاوتی در حال رشد هستن، نه اینکه ارزش یکی کمتر از دیگری باشه.

مشابه ها