00:07 مودی که من الان ها دارم:🖤____
00:07 مودی که من الان ها دارم:🖤____
00:20 تا ابد در دلم خواهی ماند ...):
00:14 از سرم نمیره عشق تو ، دلبر من 🥺💗
00:19 امشب بیا تو خوابم ،میخوام خوب ببینمت..): مشابه ها
00:07 نه با زندگی عشق کردیم ،نه با عشقمون زندگی 💔🥲
00:19 پر پروازت میشم .........🥰👼🍃
00:13 خیلی تغییر کردیم.مود.غمگین.دارک
00:11 انـکه می خـندد غمــ ش بی انتهاســــت ...... :)
00:24 یادمه دقیقا شب دعوامون با ساعت و دقیقش 🪽🫠
00:22 دل تو مثل الماثه ، دوسش دارم 🤍🫀
00:15 من میخوام مال تو باشم 🙂💞💋🫂
00:21 خواهر......................👭🫶
00:23
00:14 غمگین برای مناسبت جملات غمگین.
00:15 *************sad**************
00:25 حَرفِدِلدَردِلبِمانَدبِهتَراَست:)🙂💔️
00:17 مگه میشه یکیو دوسش داشته باشی برات مهم نباشه؟🌚💗
00:14 بع سلامتی همون روز......💔🥀😅
00:23 قدر_ما_رو_بدونید_😅🥀💔.......
00:18 میدیدَمعِشقِتوسَراب-🖤🗿
00:16 دِلَمتَنگبَرآتقَدِهتِهرآن؛
00:21 حـتـی اگـه بـمـیـرم فـکـرت نـمـیـره از سرم😙
00:18 این جای زندگی دلم خیلی گرفته ....
00:10 👻............................
00:11 Abolfazl>>🥲💜
00:43 ................ :)
00:14 🚶.............................🕳
00:20 تماشا کن بشین عقب.....یکاری میکنم اسممو ک می شنوی....!