........... کپشن🖤............
+ باید بجنگیم....نه برای خوشبختی....بلکه برای آروم شدن قلبامون.
_ قلبای ما آروم نمیشه جونگکوکا.... تا درمانشو پیدا نکنی آروم نمیشه.
+ درمانش رو پیدا میکنیم..... اگه نشد، خودم درمانش میشم.
- دزیره -
_ قلبای ما آروم نمیشه جونگکوکا.... تا درمانشو پیدا نکنی آروم نمیشه.
+ درمانش رو پیدا میکنیم..... اگه نشد، خودم درمانش میشم.
- دزیره -
مشابه: