.............. کپشن 🖤..........
انسان ها گناه میکردن....تقاص گناه رو پس میدادن... اشتباه میکردن...تقاص اشتباه رو پس میدادن، بدی میکردن و تقاص بدی رو پس میدادن...ما هم یاد گرفته بودیم...تقاص پس دادن رو از کودکی یاد گرفته بودیم...اما هیچوقت تمومی نداشت چون ما نفس میکشیدیم...و تقاص نفس کشیدن چشیدن مرگ در اوج زندگیه...
چکاوک، 2 می 1992
-دزیره-
چکاوک، 2 می 1992
-دزیره-
مشابه: