00:30 چیزی ک باید از دنیا حذف بشه اعتماد کردن و وابسته شدنه 🙃..:)
00:30 چیزی ک باید از دنیا حذف بشه اعتماد کردن و وابسته شدنه 🙃..:)
00:26 شوگا دوس نداره کسی بقلش کنه😂😂😂😂
00:13 حِس تَنفُر و خَشم پشت دیالوگ صَبر.️
00:22 هیچکسی منو دوست نداره😔💔 هیچکسی منو درک نمیکنه 😔💔 مشابه ها
00:08 چرا بیرون میریم کسی بهمون پیشنهاد نمیده؟
00:17 چون زندگی من ب کسی ربط نداره..'
00:04 از کجا میدونی کسی دوست نداره... ❤️🩹😔
00:14 من همون ادمیم که شبهاش رو کسی ندیده ولی میگن این که غمی نداره...💔
00:17 از حال این دل کسی خبر نداره 🫠🕊
00:22 از حال این دل ، کسی خبر نداره💔
00:11 چرا همیشه کسی که خیلی دوسش داری میزاره میره😔
00:08 از کجا میدونی کسی دوست نداره؟
00:12 عاشقتم به کسی ربطی نداره.....!
00:39 کسی از فرداش خبر نداره،پس دل همو نشکونیم👌🏻💔
00:16 تو که دوسم نداشتی چرا منو عاشق خودت کردی...!😅🖤
00:17 چجوری رات دادم تورو تو زندگیم؟؟🫤
00:12 خدایا.چرا این قلبو وابسته کسی کردی🥺💔
00:50 میگن سخت ترین کار دنیا دل کندن از کسی که دوسش داری:)
00:11 قول دادی تا آخرش بمونی ولی رفتی و تنهام گذاشتی 🥺🖤
00:23 .........مگه دوسم نداشتی!🥺.........
00:31 تو تنهایی و هیچ کسی دوست نداره
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:05 چق حس بدیه وقتی میفهمی کسی دست نداره حتی مامان بابات🖤🖤😞
00:21 فقط یه کیپاپر واقعی اینارو میفهمه ! ❤️🩹
00:24 مگه دوسم نداشتی..چرا رفتی تنهام گذاشتی🤍!
00:15 کسیکهبراشمردیدوسِتنداره...!
00:42 چرا برا همچی یه دلیل الکی میاری؟(: اخه کسی نمیفهمه!):
00:03 کسی که ارزش لیاقت رو نداره، لیاقتو براش کادو نکن!!