00:14 - چرا به کسی اعتماد نمیکنی؟...
00:14 - چرا به کسی اعتماد نمیکنی؟...
00:09 کسی حق نداره گریه کنه...!!🖤🙂
00:23 تنها خیلی سخته زندگی کنی زندگی همین جوری
00:04 پراید با کسی شوخی نداره😁😂.. مشابه ها
00:12 کسی ک واقن دوست داشته باشه تورو یه گوشه قایم نمیکنه
00:07 بعد من کسی حق گریه نداره چون دلم از زمین و زمان پره
00:24 چرا دنیای دخترا قاضی نداره💔.....
00:25 با کسی که چشم دیدنت رو نداره چه باید کرد؟
00:29 کسی که دوست داشته باشه همیشه برات وقت داره:)
00:25 چرا زمونه وفا نداره...........
00:24 چشماتو ببند و به کسی که دوسش داری فکر کن🫠❤️
00:20 تو تنهایی خودت با خودت دردو دل کن کسی لیاقت قلب پاکتو نداره
00:18 هر کسی لیاقت بخشش دوباره رو نداره..
00:14 کسی حق اذیت کردنم و نداره حتی مهم ترین آدم زندگیم
00:13 درسته بازی خوبه ولی نه با قلب کسی:)
00:10 چرا باید از کسی در مورد شخصیت اصبیم معذرت بخوام¿=|
00:25 به[زیبایی]تو؛کسی رو ندیدم
00:07 هم درد باشه هم درمان ؟ اونم نیس💔🫡
00:13 غمگین ترین آدم جهانم دردش تو سینه خودشه کسی از حال کسی خبر نداره:)
00:25 نمک در نمکدان شوری نداره نقی با کسی شوخی نداره:☠️😂
00:27 بازم بی عنوان عیبی نداره😂😉🤞
00:20 دلتنگی بد دردیه مخصوصا اگه دلتنگ کسی باشی که ارزشش رو نداره :)
00:12 بجز غم کسی حق نداره بگه توهرشرایطی پشتتم😊🥀
00:23 عاشق کسی شدم که دوسم نداشت................
00:36 بفرستین برای کسی که دلتنگشین ......
00:12 چرا انقدر بد شدی ؟- _چون وقتی خوب بودم کسی ندید
00:07 مثل خورشید باش به درخشنت ادامه بده عیبی نداره کسی بسوزه
00:09 هیچ کس دوست نداره که عشقش با کسی دگه بحرفد😅