00:12 هیچ وقت کسی دوسم نداشت 😪حتی برای کسی مهم نبودم
00:12 هیچ وقت کسی دوسم نداشت 😪حتی برای کسی مهم نبودم
00:19 دیوانگی ما به کسی ربط نداره...❤😘
00:13 جدایی تلخ و تنهایی در جاده با پژو پارس یک کلیپ احساسی و غمگین از دلشکستگی و پناه بردن به جادهها با سلطان جاده، پژو پارس سفید.
00:21 پرشیا با کسی شوخی نداره😈..... مشابه ها
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:49 واقعا چرا کسی دوسم نداره ........💔🥀
00:05 چرا کسی باور نداره حرفاتو 😂
00:08 بخاطرهمینه که میگم کسی دوسم نداره 🖤
00:21 کسی من و شخصیتم رو دوست نداره.....
00:26 بغلش کن اونی که کسی رو نداره حسین...💔
00:16 داداش خنده نداره ک داره واست ب زبون ژاپنی اهنگ میخونه
00:10 هعی منم اینجوری احساس میکنم🥲کسی دوسم نداره😓
00:50 ولی هرجور که حساب میکنم اون کسی که اول دوسم داشت تو بودی نه من...
00:07 دپـــــ غمــــگیــــن افســـردهـــ
00:15 اینو برای کسی میزارم که دوسم نداره ولی من...
00:09 کسی که فکر میکنی لیاقتتو نداره چرا صدتو میزاری براش
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:15 نمیتونی کسی و مجبور کنی که دوستت داشته باشه
00:11 🚶🏻♀️ 💤
00:12 زندگی من به کسی#ربط_نداره:) 😉
00:11 مهم نی کسی نداره دوسم...!🚬❤️🩹🚶🏻♂️
00:07 فدای سرم.. که کسی دوسم نداره:))🙂🖤
00:09 بیا کپشن......................
00:19 سکانس غمگین سریال آقازاده: وقتی اعتیاد یک عشق را نابود میکند کلیپی غمانگیز و احساسی که تأثیرات ویرانگر اعتیاد را بر یک رابطه عاشقانه به تصویر میکشد. داستانی از شبهای سیاه و روزهایی که نباید میرسیدند.
00:15 کلیپ غمگین هیپهاپولوژیست: مهم نیست کسی دوسم نداره حس و حال قدم زدن در جادهای تاریک و خلوت در دل شب، با یک موسیقی غمگین که از تنهایی و دلشکستگی میگوید. کلیپی برای لحظات دلتنگی.
00:07 صدای آژیر در شب: وقتی احساس تنهایی میکنی این ویدیو تصویری از یک جاده در شب است، با آمبولانسی که در حال عبور است و صدای آژیر آن شنیده میشود. متن ویدیو نیز به احساس تنهایی اشاره دارد.
00:11 مهم نیستش نداره کسی دوسم میزنم نامردی
00:11 هیچکی دوسم نداره . - چرا من دوست دارم . - ولی...