00:44 چرا الکی قضاوتشون میکنید با اینکه از عمق زندگیشون خبر ندارید ؟
00:44 چرا الکی قضاوتشون میکنید با اینکه از عمق زندگیشون خبر ندارید ؟
00:47 وقتی میگیم جلوی عارمیا کسی جرئت نداره...
00:13 چون برای کسی اهمیت نداره/
00:47 وقتی میگم جلوی ارمیا کسی حق نداره به بی تی اس توهین کنه منظوره اینه👇 مشابه ها
00:22 بزن قدش برو بعدش این آدم به آدم عادت نداره دور و برش
00:24 مگه دوسم نداشتی رفتی و تنهام گذاشتی...
00:13 وقتی که با تمام وجودت دلتنگشی ولی اون خبر نداره !
00:05 ولی چرا تلاشامون هیچ فایده ای نداره؟
00:15 واقعا چرا ناراحت هستیم کسی جدی نمیگیره
00:15 چرا هیتلر هیچ وقت به کسی نگفت ممنون 😂😂
00:23 وقتی میگن چرا انیمیشن ها رو با دوبله میبینی 😂😂
00:29 19 سال از این آهنگ گذشت💔😞 امکان نداره کسی این اهنگ نشنیده باشع
00:16 Pov:چرا به کسی اعتماد نمیکنی؟؟ _ دلیلش:
00:17 میدونستید یا نه چیه جین و خیلی دوست دارید ؟
00:14 بدترین حس اینه بفهمی دیگه کسی جز خودت هواتو نداره🙂✅️
00:18 عاشقی یه کار مردونس از عهده پسر بچهها بر نمیاد😉
00:12 مگہ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی:))))
00:12 شاید از نظر مردم مشکل روانی باشه ولی من دوسش دارم
00:03 احساس میکنم کسی منو واقعا دوست نداره........
00:15 پس چرا کسی نیست به ما ازین دسته گل خفنا بده😭💔
00:26 اشکال نداره برونگرا و درونگرا نبودن
00:09 شخصیت چیزیه که هر کسی نداره🫨😜
00:12 واسه کسی که لیاقت نداره نجنگ ..🪨♟
00:12 چرا میخوای بدونی؟ من برای کسی مهم نیستم:)))
00:15 .....چرا من باید دلم برا کسی تنگ بشه ک......
02:09 عاشقتم به کسی ربطی نداره......
00:41 زمان تنها چیزی که جبران نداره...
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))