00:14 کاری که کسایی که دوسشون داشتم باهام کردن!!!
00:14 کاری که کسایی که دوسشون داشتم باهام کردن!!!
00:12 ولی تاب سواری رو از بچگی دوست داشتم و دارم❤️✨
00:55 خیلی دوسش دارم...😂
00:16 Pov:چرا به کسی اعتماد نمیکنی؟؟ _ دلیلش: مشابه ها
00:13 دوسش دارم بس نمیکنم هرکی پشتش گوه بخوره خفه میکنم
00:09 تفاوت قلبمو قیافم وقتی کسی که دوسش دارمو میبینم😂😂😂
00:11 وقتی داشتم تو سایه غرق میشدم..
00:29 😔🤣حق
00:10 وای من دیده بودم داشتم زمین و زمان رو گاز میزدم🫣🕳
00:26 من دوست داشتم همین...🥷🏿💤💔
00:14 میگن خیلی دوسش دارییی شبا براش...💔
00:48 این چجور چالشیه دیگه گن خودم کم کم داشتم میترسیدم.
00:06 ولی تو هنوز دوسش داری:)
00:11 یه دوست داشتم هر موقع حالشو میپرسیدم میگفت شبم
00:07 علاقه ای که به موتور داشتم از علاقه ای که به تو داشتم بیشتر بود!
00:42 با کدومش خاطره داشتین:>؟
00:16 بفرست برا کسی که دوسش داری😂✨
00:13 چرا انقدر دوسش داری مگه چیکار کرده؟>>>
00:27 بفرس برا کسی که دوسش داری.. 🙂🩷
00:12 شاید از نظر مردم مشکل روانی باشه ولی من دوسش دارم
00:19 بخاطراینکهاینقدرباورتداشتم....🖤
00:11 طنز باحال هههههه اینو دوست داشتم
00:10 ❪ تا استخوان مبتلام به بودنت=]🤍❫
00:59 آدمایی که دوسشون داشتم بدترین بلاهارو سرمن آوردن!
00:24 من این فیلمارو خیلی دوست داشتم شما هم برید ببینید
00:15 دوسش داری نه دوسش داری که من حتی اسمشو نبردم به یادش افتادی🖤
00:07 تا چه وقت دوسش داری؟؟
00:24 چقد دوس داشتم این هالو باهات داشتم لعنتیــ:)