01:05 بعد من اگه همچین خونه ای داشتم هر روز باهاش دعوام میشد😐😂
01:05 بعد من اگه همچین خونه ای داشتم هر روز باهاش دعوام میشد😐😂
00:10 داشتم یه گند دیگه میزدم😂😁😁.
00:49 چون یکیو داره که بهش میگه دوسش داره
00:26 بفرست براش تا بدونه چقدر دوسش داری 😉🎀 مشابه ها
01:13 🖤👌
00:12 وقتی دوسش داری و نمیتونی بخوریش
00:18 وای خوداااا چه کیوته من خیلی دوسش دارم
00:14 یه کادویه خوشگل برا کسی که دوسش داری❤
01:30 ویدیو ی خیلی قشنگی بود واقعا خودم دوست داشتم
01:03 داشتم مشقول الزمه میشدماااااا😂
00:21 حرص دادن کسی که دوسش داری قشنگ ترین کار دنیاس...
00:29 هنوزمممممممممممم دوسش دارییی؟!
00:14 میگن خیلی دوسش داری،،،،،،،،،،،،
00:21 همیشه دوست داشتم الان برو ب درک 🌚🦋
00:18 همه بعد تو یجورن..:)))
00:15 من همیشه غمیگن بودنم را قایم کردم، ولی دیگه نمیتونم ،دارم نابود میشم👋
00:19 من دوسش دالم اصن>>>
00:23 باید خریدارم شوی تامن خریدارت شوم
00:38 فراموش کردنه کسی. که دوسش داری
00:37 خیلی جالب بود من دوست داشتم شما چی
00:14 کاش واقعا یه همچین خونه هایی داشتم...
00:08 بخدا همین حسو داشتم هفته ی پیش 😂🌑🖤🐾
00:11 من فقط از دور خیلی دوسش دارم 🥲🫂🤍
00:08 دوسش ندارما ولی خب دلم براش تنگ شده 🥲👩🦯
00:11 چرا دوسش داری وقتی میدونی بهش نمیرسی
00:30 وقتی میخوای بهش بگی دوسش داری اینو براش بفرست
00:35 کاش منم همچین کسیو داشتم تو زندگیم:/🙂❣️
00:10 هعی کاش میفهمید واقعا دوسش داری و نمیزاری هیچ بلایی سرش بیاد