00:14 حس میکنم همه یکیو دارن که واقعا دوسش داره همه، جز من :)🖤.⛓-
00:14 حس میکنم همه یکیو دارن که واقعا دوسش داره همه، جز من :)🖤.⛓-
00:06 اون میدونه دوسش داری ولی نمیخادت
00:19 دوست داشتم و دوسم نداشتی تو،تو،تو انگار خدا نداشتی...:(
00:18 غمگین بعد جدایی از کسی که دوسش داری مشابه ها
00:10 یه چیز عجیبیه واقعا دوسش داری اما نداریش
00:48 من خودم رو استوره کراش داشتم ✨😂😂😂
00:15 کسی نیست که واقعا دوسش داشته باشم!
01:00 داشت دروغ میگفت منتها من دوس داشتم باور کنم
00:14 با تمام وجود نیاز داشتم یکی این هارو بهم بگه
00:22 دیشب داشتم خابتو من میدیدم ..!
00:08 هیچوقت نداشتمتا ولی ترس از دست دادنتو داشتم
00:25 رفیق نامرد . . .من خیلی دوستت داشتم . . .
00:06 به اندازه تموم آدمایی که حوصلشونو ندارم، حوصله تورو داشتم.
00:11 ولی من واقعا دوست داشتم