00:27 من فقط از دور دوسش دارم:). .
00:27 من فقط از دور دوسش دارم:). .
00:13 دلمواسهحرفزدنامونتنگشده:)
00:09 خیلی جالبه من دوست داشتم شاید شمام دوس داشته باشید
00:13 درحالیکع هنوز دوسش دری :)💔 مشابه ها
00:14 ‹دوصِـ∝ـتدارم› تاوَقتي ك بِمیرَم💜
00:06 فقط حریفشون کسی بوده که دوسش داشتن...
00:17 اگه دوسش نداری رهاش کن نزار حق اونایی که دوسش دارن ضایع بشه!!💔
00:17 ولی تو برا اون حس قشنگی ک نسبت بهت داشتم زیادی بی لیاقت بودی:)
00:13 ولی من دوست. داشتم))))): .....
00:08 عاشقشم و تنها چیزی که برام مونده
00:10 ولی من دوست داشتم برای یه بارم شد تولدم این جوری...
01:00 این جزو اون کلیپ هامه که خیلی دوسش دارم🤍
00:18 ؛پسر برو دخترتو برگردون؛> ❤️🩹
00:07 من بهتون نیاز داشتم ولی شما نبودید!!(:
00:15 عشق چه ی روزه چه صد روزه( باید دوسش داشی باشی دوست داشته باشه)
00:18 اهنگ تتلو به نام (من ازت خیلی توقع داشتم خیلی ازم دوری)
00:10 داشتم باهاش بازی میکردم یهویی یکی از پرهاشو کند بهم یادگاری داد🥹❤️🤭
00:28 من خرج کردم تمامه/عشقی و که ذخیره داشتم💔
00:11 تاآخرگوششبده「دوسشدارمیان؟」
00:09 وقتی غم داشتم پیش تو می آمدم حال که تو خود غمی کجا روم🖤:)
00:22 آدم یکباربیشترعمرنمیکنه پس هیچ وقت بیخیال کسی ک دوسش داری نشو♡☆
00:07 تو فقط خداحافظی کردی ولی من تا صبح داشتم گریه می کردم
00:37 خیلی جاها اشتباه میکردیم اشتباهمو دوس داشتم هر چند به غلط
00:14 گفتم دوسش دارم نکرد باور چقدر گفتم نجنگ با من:)
00:11 ❤🌹
00:14 *♡🙃🙂برای کسی دوسش دارم🙃🙂♡*
00:10 عاشقانه احساسی دوست داشتن تا ابد
00:06 غمگین شاید روزی دونست دوسش دارم ولی خیلی دیره