00:47 اینو برای کسی که دوسش دارین میتونین درست کنین..🥲❤️
00:47 اینو برای کسی که دوسش دارین میتونین درست کنین..🥲❤️
00:07 دوستت داشتم و دارم ولی کسی که اون یکیو تنها گذاشت شما بودی نه من 🖤a.
00:57 کیوته ، دوسشدارمممم:))))))))))
00:22 دیشب داشتم خوابتو من میدیدم! مشابه ها
00:06 بفرست واسه کسی که دوسش داری...
00:20 نشانه هایی که شما نیاز به استراحت مغزی دارید:)
00:08 ولیهنوزمدوسشدارمجالبه
00:25 🥀Seni özler ağlarım bazen
00:10 من خیلی دوست داشتم اما تو...! 🖤💔😔
01:00 تو چی ؟ دوست داری مالک یک گل باشی یا گل خونه داشته باشی...
00:10 ولی من باور داشتم همه بهم آسیب میزنن جز تو..
00:13 زیبا بود نه؟؟؟دوسش داشتی؟؟ *^*
00:07 حتی همونجا هم دوست داشتم:)))
00:06 تهیونگ به ته لایو جیکوک رسیده🤣
00:20 دوسش داری؟!
00:10 قانون دنیاست هیچوقت با کسی که دوسش داری...
00:15 رفیق من این هم استخون داشتم چرا دلم رو شکوندی💔
00:18 فقط بدون دوست داشتم، شاید فردایی نباشه و منی هم نباشه:)
00:21 من این آهنگو خیلی دوس داشتم خوب بود مگه نه❤️🩹
00:10 عادت کردم دیگه واسه همینه دوسش دارم🙂✨
00:07 عاشقانه برای اونی که خیلی دوسش دارم
00:14 سلامتی روزی که استوری بزارم بگم اومدم کره جنوبی سئول !
01:03 هر حس خوبی که نسبت بهت داشتم رو با دستهای خودت خاموش کردی.️
00:10 وقتی غم داشتم میومدم پیش تـ ؛ الان کـ خودت غمی کجا برم؟:)
00:50 چقد به این فیلم نیاز داشتم:))))
00:09
00:15 شاید قیافت، صدات یادم بره اما اینو یادم میمونه که چه حسی بهت داشتم
00:12 ://///////////////////////////