00:04 ولی من تورو از خودم بیشتر دوست داشتم:)
00:04 ولی من تورو از خودم بیشتر دوست داشتم:)
00:12 هر چیزی که میخواستم داشتم....!
00:15 دقیقا همون موقع که بهت نیاز داشتم دیگه نبودی دلبر💔
00:27 این تیم عشقه منه چه ببره چه ببازه همیشه برای من یه برندس:) مشابه ها
00:34 دلشنمیخواددوسشداشتهباشی...
00:17 من از دار دنیا که خودمو داشتم، اونم به تو باختم، من سوختمو ساختم
00:14 امیدورام هیچ آدامی کسی که دوسش داشت سر خیانت نبینه
00:09 هیچوقت نفهمیدی من نیاز به توجه "تو" داشتم؛
00:15 آقای قاضی: جونمو میدادم براش ولی بازم فکر میکرد دوسش ندارم 🙁💯
00:12 چرا اونکه دوسش داریم میره؟🥹
00:19 عارع من دوسش درم عار نبینم کسی صمتش برع♥️🚶🏼♀️
00:06 نیازمنده اندکی حمایت........؟...........
00:16 ☕یجورایی حس خوبی بهم میده دوسش دارم
00:03 من تورو همونجوری دوست داشتم که....
00:10 چون اونی که دوسش دارم توی این گوشیه لامصبه:)
00:28 همه عشقی که داشتم را خرج کردم🖤
00:10 ویرانترازآنمکهتوزخمبزنی؛🖤🕊
00:07 زخم حرف کسی که دوسش داری هیچوقت خوب نمیشه🖤
00:50 داشتم از صدای پسره لذت میبردم که..
00:08 زمانی که به خدا اعتماد داشته باشی و دوسش داشته باشی ، خدا عاشقت میشه
00:07 نمیدونه چقدر دوسش دارم
00:10 اندازه تموم روزایی ک دوست داشتم.....
00:10 کاش فقد یه خواهر بزرگتر داشتم ک پشتم بود🥲
00:28 منو ب خودم بیار؛وعضی وقتا دوسش داری بعضی وقتا هم ن..:)
00:09 از هیچ کس هیچ انتظاری ندارم قبلا اگر داشتم سوی تفاهم بود 💯🙂🎧
00:12 چیز های که بیشتر ما دوسش داریم
00:11 منهمهاینارواز۵سالگیتوتبلتمداشتم🥹😂🫶
00:17 کدام ماهی دوسش داشتی آخری رو دوست داشتی