00:16 من بیشتر از هرچیزی دوسش داشتم :)
00:16 من بیشتر از هرچیزی دوسش داشتم :)
00:17 خیلی دوسش داشتم و دارم ولی نموند😔💔
00:29 حتی اونقدری که من دوسش داشتم باباش نداشت
00:14 ٭ولیمنبیشترازهرچیزیدوسشداشتم٭ مشابه ها
00:10 دوسش داشتم دوسم نداشت:) 🫠اونجا کلا دیگه تموم شدم:)🖤
00:25 خدایی خیلی خفن بود دوسش داشتم😁😁
00:21 سارن=)بی صدا رفتم که این درد بهت حالی کنم🙂🖤
00:32 قمگین اماقشنگه من دوسش داشتم ولی بشمار بستگی داره
00:09 بیا کپشن......................
00:52 هرکس تو زندگیش دردهایی کشیده قضاوتو بس کنین خواهش میکنم:)))
00:17 کلیپ غمگین: داستان عشق یکطرفه و دلشکستگی این ویدیو با تصاویری هنری و تاثیرگذار، داستان عشق یکطرفه و جدایی را به تصویر میکشد. حس غم و اندوه ناشی از دلبستگی عمیق به کسی که محبت متقابل ندار...
00:51 لابد دوست داشتم🙃لابد دوسش داشتی💔😅
00:11 اینو خیلی خیلی قشنگ گفت من دوسش داشتم
00:14 (((((((((((((((((((((((((((((:
00:11 از اون فیلم ها بود که دوسش داشتم...
00:21 کلیپ عاشقانه و دلتنگی با آهنگ دلنشین و حس و حال نوستالژیک این ویدیو کلیپی احساسی و عاشقانه است که با موسیقی سنتی ایرانی همراه شده. تصاویر، داستانی از عشق و دلتنگی را روایت میکنند و فضایی نوستالژیک و پر مع...
00:15 دوسش داشتم گفتم بزارم.......:)
00:11 من خیلی دوسش داشتم: روایت دلتنگی و حسرت عشق این ویدیو سیاه و سفید، با نمایش چهرهای متفکر و چشمانی غمگین، احساسات عمیق دلتنگی و از دست دادن را به تصویر میکشد. زیرنویسهای فارسی و انگلیسی روی...
00:15 ولی من خیلی دوسش داشتم..........
00:02 هر کدوم که واستون افتاد سرنوشت شما و اون کسی ک دوسش دارینه 💞✨🔥
00:39 وقتی پرسش دینی داشتم به مامانم میگفتم ازم بپرسه😂
00:06 کاش منم خواهر داشتم)()(؟()()((()()
00:12 مـن بــی تو داغـونَــم،بیا و آرومَم کن؛🖤🥀
00:19 دوست داشتم صفر بدم😂
00:30 گفتم یکم از بدبختیامون با هم حرف بزنیم
00:21 خودن که خیلی دوسش دارم شما چی💛🌻
00:11 حسی که دوسش دارم ، خیلی منتظرم بیا دیگه 👋
01:01 کسی رو که دوسش دارید به هیشکی نفروشید...🚶♀️