00:31 موقعیت: وقتی بعد رفتنت میفهمی من چقد دوست داشتم!🖤👋🏼
00:31 موقعیت: وقتی بعد رفتنت میفهمی من چقد دوست داشتم!🖤👋🏼
00:24 گناه من چه بود,,من دوست داشتم فقط همین🖤
00:26 اسنسیو، جذابعلی باشه؟ 😔🔥🤏🏻
00:26 خیلی حِسشو دوست داشتم.... :) مشابه ها
00:20 برای اونی بفرست که دوسش داری:)
00:11 گفتمدوسشدارم!نکردباور؛💔
00:11 مخاطب خاصی ندارم اگ داشتم میگم :)
00:21 من جلوی اونی که دوسش دارم😂🥺❤️):
00:13 همین قدر واسم مهمه و دوسش دارم :)
00:26 جوری که هنوز دوسش دارم..🥺💔
00:12 ببخشید اگه یه روز دوست داشتم ..........🖤
00:08 هروقت احتیاج به ارامش داشتم.:
00:09 ماه ی که من دوسش دارم💜🤍😍😍😍
00:12 گفتم دوسش دارم نکرد باور :(: .
00:17 "من دوست داشتم همین"
00:29 نام اثر:با آدمی که عاشقشی میری تو رابطه به گربه هم حسودیت میشه.....
00:13 چقدر دوسش داری؟🤍 بینهایت.
00:11 -چقدردوستداشتم...
00:16 هر ارزوی که داشتم ترسناک شد دیگه 😕😑💔
00:11 وقتی ولت میکنه میفهمی چقدر دوسش داشتی :)
00:10 من فقط داشتم درود دل میکردم....
00:07 سندروم های قشنگی که ممکنه داشته باشی
00:12 خدایا به قرآنت قسم خیلی دوسش دارم ❤️
00:27 نسل جدید فرغون: کپشن را بخونید
00:05 میدونی رزکوچولو من اگه گل فروشی داشتم...
00:08 قرار نیست چون دوسش داری خودتو نابود کنی
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))
00:30 نامه ای به کسی که دوسش دارم.... 💋❤️🔥