00:27 دقیقا ، هیچکس نخواهد فهمید که اونی که دوستش داری کیه !
00:27 دقیقا ، هیچکس نخواهد فهمید که اونی که دوستش داری کیه !
00:06 برای زیباترین کَسی که دوستش داری بفرست
00:03 من تورو همونجوری دوست داشتم که....
00:10 ویرانترازآنمکهتوزخمبزنی؛🖤🕊 مشابه ها
00:13 وقتی میبینمش،یادم میره قرار بود دیگه دوستش نداشته باشم)!
00:50 داشتم از صدای پسره لذت میبردم که..
00:10 اگه بین منو دوست مجازیم فاصله نبود این رابطه ما میشد😍❤
00:08 چون با همه وجود دوسش داشتم ......💔🖤
00:10 اندازه تموم روزایی ک دوست داشتم.....
00:09 من واقعا دوسش داشتم ولی بهم خیانت کرد 🤕😔🥀
00:28 همه عشقی که داشتم را خرج کردم🖤
00:09 از هیچ کس هیچ انتظاری ندارم قبلا اگر داشتم سوی تفاهم بود 💯🙂🎧
00:15 بفرست برا کسی که دوستش داری ..
00:11 منهمهاینارواز۵سالگیتوتبلتمداشتم🥹😂🫶
00:10 کاش فقد یه خواهر بزرگتر داشتم ک پشتم بود🥲
00:07 دوستت داشتم و دارم ولی کسی که اون یکیو تنها گذاشت شما بودی نه من 🖤a.
00:10 ولی من باور داشتم همه بهم آسیب میزنن جز تو..
00:10 من خیلی دوست داشتم اما تو...! 🖤💔😔
00:07 حتی همونجا هم دوست داشتم:)))
00:25 🥀Seni özler ağlarım bazen
00:11 جوری ک وقتی اونی ک دوستش دارم بم محبت میکنه ذوق میکنم🫠🥲🤍
00:14 (((((((((((((((((((((((((((((:
00:22 دیشب داشتم خوابتو من میدیدم!
00:20 نشانه هایی که شما نیاز به استراحت مغزی دارید:)
00:10 وقتی غم داشتم میومدم پیش تـ ؛ الان کـ خودت غمی کجا برم؟:)
00:18 فقط بدون دوست داشتم، شاید فردایی نباشه و منی هم نباشه:)
00:21 من این آهنگو خیلی دوس داشتم خوب بود مگه نه❤️🩹
00:06 تهیونگ به ته لایو جیکوک رسیده🤣