00:14 تهش هرکی که دوستش داشتیم باهامون اینکارو کرد!:
00:14 تهش هرکی که دوستش داشتیم باهامون اینکارو کرد!:
00:15 همون که خیلی دوستش داری نگرانشی همون خیانت میکنه بهت شک نکن
00:15 رفیق من این هم استخون داشتم چرا دلم رو شکوندی💔
00:09 خیلی جالبه من دوست داشتم شاید شمام دوس داشته باشید مشابه ها
01:03 هر حس خوبی که نسبت بهت داشتم رو با دستهای خودت خاموش کردی.️
00:07 چقدر دوستش داری؟ .
00:50 چقد به این فیلم نیاز داشتم:))))
00:12 ://///////////////////////////
00:13 دلمواسهحرفزدنامونتنگشده:)
00:14 سلامتی روزی که استوری بزارم بگم اومدم کره جنوبی سئول !
00:10 ولی من دوست داشتم برای یه بارم شد تولدم این جوری...
00:15 شاید قیافت، صدات یادم بره اما اینو یادم میمونه که چه حسی بهت داشتم
00:07 من بهتون نیاز داشتم ولی شما نبودید!!(:
01:00 ماه به آسمون نگفت که شب چه [درد] میکشه🌚🥀..
00:18 اهنگ تتلو به نام (من ازت خیلی توقع داشتم خیلی ازم دوری)
00:13 ولی من دوست. داشتم))))): .....
00:09 وقتی غم داشتم پیش تو می آمدم حال که تو خود غمی کجا روم🖤:)
00:14 با کسی که دوستش داری میتونی چایی بخوری و لذت ببری
00:07 تو فقط خداحافظی کردی ولی من تا صبح داشتم گریه می کردم
00:13 هر شب تجاوز ب یه خاطره از ت ک رفتی
00:28 من خرج کردم تمامه/عشقی و که ذخیره داشتم💔
00:37 خیلی جاها اشتباه میکردیم اشتباهمو دوس داشتم هر چند به غلط
00:40 میتوانید این شمع رو برای دوستت یا کسی که دوستش داری درست کنید
00:10 داشتم باهاش بازی میکردم یهویی یکی از پرهاشو کند بهم یادگاری داد🥹❤️🤭
00:18 ؛پسر برو دخترتو برگردون؛> ❤️🩹
00:48 من خودم رو استوره کراش داشتم ✨😂😂😂
01:00 داشت دروغ میگفت منتها من دوس داشتم باور کنم
00:05 خیلی وایب خوبی داشت، شبتون بخیر✨💚