00:08 چون با همه ی وجودم دوسش داشتم......
00:08 چون با همه ی وجودم دوسش داشتم......
00:07 رفیق من ترجیح داد ،فقط منو تماشا کته وقتی داشتم نابود میشدم
00:11 اینو خیلی خیلی قشنگ گفت من دوسش داشتم
00:11 مود اون دختره رو دوس داشتم 😂😂 مشابه ها
00:12 خیلی دوست داشتم خودت بمونی ولی خاطره هات موند🥲🖤💔
00:24 کاش.یکیروداشتم.کهبهمامید.بده
00:19 بدون که خیلی دوست داشتم من چشم سفید🫠
00:09 میدونیچی سخته اینکهبهکسیکهدوستشداری نمیرسه بازم دوستش داری
00:34 کپشننن چکککک شهههه😂...........
00:21 خیلیدوستداشتمکهدستایتوهمیشهمالمنباشه:)
00:30 بانو خیلی رو آشپزیش حساسه کیا دوستش دارند
00:11 چقد دوست داشتم 🖤................🖤
00:05 من دیوونه وار دوست داشتم و هنوز هم دارم:)
00:04 ولی من تورو از خودم بیشتر دوست داشتم:)
00:21 با اینکه ازفیلمش متنفرم این تیکه اش رو دوست داشتم😂🥲
00:22 دیشب داشتم خوابتو من میدیدم:))
00:22 انقد عقده نگه داشتم تو این دل پیرم...
00:23 من ازت خیلی توقع داشتم..(:
00:11 میسازَم با طُ دُنیایِ رَنگیمو🌈🎀🧸🍓🩷
00:16 ایدهطراحیلب
00:15 دقیقا همون موقع که بهت نیاز داشتم دیگه نبودی دلبر💔
00:09 هیچوقت نفهمیدی من نیاز به توجه "تو" داشتم؛
00:09 دلتنگی کسی که دوستش داری سخت ترین حسی که میشه تجربه کرد
00:17 من از دار دنیا که خودمو داشتم، اونم به تو باختم، من سوختمو ساختم
00:12 هر چیزی که میخواستم داشتم....!
00:06 نیازمنده اندکی حمایت........؟...........
00:10 قبل از اینکه "ما" بشیم، باید"من" میشدم
00:05 دیدین وقتی کسی که دوستش دارین پیام میده چقدر خوشحالین؟