00:08 وقتی کیم تهیونگ حوصله کسی رو نداره! وقتی در ظاهر آروم به نظر میای ولی در واقع حوصله صحبت کردن با هر کسی رو نداری! یک کلیپ کوتاه و دیدنی از کیم تهیونگ که خیلیها باهاش همزادپنداری میکنن.
00:08 وقتی کیم تهیونگ حوصله کسی رو نداره! وقتی در ظاهر آروم به نظر میای ولی در واقع حوصله صحبت کردن با هر کسی رو نداری! یک کلیپ کوتاه و دیدنی از کیم تهیونگ که خیلیها باهاش همزادپنداری میکنن.
01:05 روانشناسی
00:22 عههههه چه هوای خوبییی.........
00:05 ولی من هیچوقت به ذهنم خطور نکرد اینطوری کنم... مشابه ها
00:17 ولی این حرف واقعا درد دارع. مخصوصاً اگر خانواده از هم پاشیده باشع😅
01:12 من با کسی حال نمی کنم می کردم اما تازگیا فهمیدم محل نمی زاره 💔🚶...
00:06 من از زنگ زدن به ادما بدم میاد ولی..🥹🫂
00:06 درونگر بودن>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:39 شاید چون هیچوقت نزاشتین.........
00:29 !.........𝒶𝓇𝓈𝒶𝓁𝒶𝓃.........!
00:07 دختر بودن غم قشنگیه🖤🖇️
00:07 غمگین آبی دخترانه آهنگ تنهایی؛
00:18 آره من نه درونگرام ، نه برونگرام😔🎀
00:13 مثلا میشه گفت واقعا دیوونم که شخصیت آخریو دارم👍🏻💕
00:07 من درحال تلاش برای انتخاب کردن: 😂
01:05 اگر اینجوری هستی میتونی با من حرف بزنی راجبش:)
00:13 شایدم دلقکا زیر کلاهشوندارنگریه میکنن:]]
00:19 ولی واقعا حس بدی داره …….!!!!!!!
00:14 لقه هرکی ک میگ بچه ای هنوز🚬
00:17 وضیت:من درونگرا ساعت3صبح(یاشب)
00:16 ایده بیو برای درونگرا🙃
00:06 بقولشادمهر؛ تقدیربیتقصیرنیس❕:) ☁️🌱
00:20 کهتودلتنیومدباهاشونبکنی:)
00:25 این آهنگ برا درونگرا هست و آهنگش قشنگ داشت توصیفم میکرد !
00:13 هرگز هرگز به من اهمیت نده،چون حس میکنم داری مسخره ام میکنی
00:11 یه وقتایی از درونگرا بودن خسته میشن...
00:10 دقیقا بخاطر درونگرا بودنم قبول نکردم ! 👌🏻😂
00:04 کاش از اولشم نبودم:))))))))💗💗💗💗