00:12 اومدرونگراهاخیلیخوباینویدیورودرکمیکنن:) مشابه:
00:12 اومدرونگراهاخیلیخوباینویدیورودرکمیکنن:)
00:04 درونـگرا بـودن اینـجوریـه کـه 🫠
00:27 :)
00:12 و منی که هیچ حرفی نمیزنم و همه فک میکنم درونگرام..🚶✨
00:11 ارتباط درونگراها .. . . . . . . .
00:15 سوسن داغونم ....................
00:59 درونگراها🫠🍃👀----------------
00:19 خیلی حس بدیهههههه ❤️🩹
00:19 وقتی درونگرایی و یه نفر بهت زنگ میزنه😂
00:09 اما من دلم میخاد دیگه دردامو به یکی بگم آروم بشم 🖤🖤💔💔اما ندارم کسیو
01:06 درونگراء
00:06 درون گرا ها خیلی آروم و ساکتن ولی فقط کافیه...
00:15 ایده بیو باسه ماها🙃
00:12 درونگرا ها کجاین؟(خودم یکیش) 🙂
00:11 ................................
00:17 لحظه هایی که مجبوریم تحمل کنیم
00:16 آخ آخ این خود حقهههه تا ابددد🙂💔
00:15 لذتهای یک درونگرا: آرامش در تنهایی و زیر باران
00:22 سعی کن درونگرا باش چون این هوا هوای اوناس😂🙂
00:22 درونگرا ها درک میکنن:)
00:12
01:12 درونگرایی افسردگی یا خجالتی بودن نیست! | درونگرا
00:09 بعد ی شکست قویترین فرد شو ک دیده🙂🤌🏻:
00:07 اما میرسیم به حس خوب درونگراها