00:26 اشکال نداره برونگرا و درونگرا نبودن
00:26 اشکال نداره برونگرا و درونگرا نبودن
00:19 جان مادرت جواب ندهههههه😂🤲🏻
00:09 👩🏻🦯 💤
00:16 یه کلیپ درونگرا پسند (: راستی کیا درونگرا ان ؟ مشابه ها
00:11 فقط دخترا میتونن درک کنن...!!!
00:11 هق
00:32 همیشه برونگرا ها هستن که میان:
00:12 درونگراها:بله کاملا حق با شماس🙄
00:10 هعیــــــــــ... 😮💨💔......
00:11 درون گرا ها دستاشون بالا ( کامنت )
00:22 استوری نوشته درونگرا غمگین حق مود
00:11 ................................
00:20 اسم خودشونو میزارن درونگرا 🤦🏻♀️😈
00:05 هیچ چیز ابدی نیست ن لبخند ن غم
00:10 واییییییییییی حققققق بوددد خیلی
00:18 منم فهمیدم سنجشگرام. 😉
00:25 🤌👨🦯🖤.....................
00:27 ویژگی های ثابت شده ی درونگراها
00:12 ایده بیو برای درونگراها........
00:06 مود
00:11 منم.
00:08 از من نپرسید درونگرام یا برونگرا 😅🌿
00:13 دوتا درونگرا چجوری باهم صحبت میکنن ..؟
00:31 اونا داغونن..............:)!💔
01:15 شخصیت درونگراــــــــ)(/)😶😶🫥
00:09 من فقط ،حالم بیش از حد بده:)
00:07 ولی پدری که داشتم 💔:)))))))))
00:20 رستوران مورد علاقهمو پیدا کردن