00:12 ❄ .
00:12 ❄ .
00:14 چرا ما اینقدر بدبختیم اخه؟ 🎀😔
00:18 مناینجایخزدماماتومثلمنزمستونینداری:)
00:08 فرد مورد علاقهی من زمستونیه خو معلومه عاشق زمستونم😒 مشابه ها
00:14 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:49 حتی اگه بمیرمم فکرت نمیره از سرم....
00:15 ............................ ..
00:22 `زمستون` تنم بی جو بی جون🫴🏻▪️
00:11 توی تابستونم همینه همش چایی 😂😂
00:24 I love the violin🎻🎻❤️❤️🖤🖤🖤
00:15 می باره برف می باره دوباره برفـ.....
00:16 زمســــــتون تـــنم بــی جـونه بــی جون؛
00:08 برف ، ارزوی این روزهایم ......
00:13 ولییی بستنی تو هوای سرد(برفی)😭نینیذیاقاساطذسدینسسنینیدیا
00:12
00:22 چه سخته مرگ گل برای گلدون:}
00:17 ...…..«دیگه ،ما اینیم ؛) »………
00:20 I hope you like my posts (Follow me):::
00:10
00:14
00:14 خدافظ زمستون... دلم برات خیلی تنک میشه😥
00:21 هیچی قشنگ تر از زمستون نیست......
00:13 خـدایـاکـاشـ بــاایـنـهـمـهـ درد یـعـ قـلـبــ زاپـاسـ مـیـدادیـ..👨🏾🦯
00:16 اخ جون بازم داره برف میباره🥹🥹🥹
00:06 بزار زمستون بشه دیگه خوشتیپ تر از من پیدا نمیکنی
00:13
00:59 علیراد شب یلدا دکلمه روز برفی.
00:24 ............❤️❤️❣️❣️............