00:50 صداششش . مشابه:
00:50 صداششش .
00:13 ::::::::::::::::🚗:::::::::::::::::
00:22 `زمستون` تنم بی جو بی جون🫴🏻▪️
00:21 هیچی قشنگ تر از زمستون نیست......
00:15 می باره برف می باره دوباره برفـ.....
00:24 I love the violin🎻🎻❤️❤️🖤🖤🖤
00:18 مناینجایخزدماماتومثلمنزمستونینداری:)
00:11 توی تابستونم همینه همش چایی 😂😂
00:14 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:14 خدافظ زمستون... دلم برات خیلی تنک میشه😥
00:06 بزار زمستون بشه دیگه خوشتیپ تر از من پیدا نمیکنی
00:20 I hope you like my posts (Follow me):::
00:59 علیراد شب یلدا دکلمه روز برفی.
00:13 خـدایـاکـاشـ بــاایـنـهـمـهـ درد یـعـ قـلـبــ زاپـاسـ مـیـدادیـ..👨🏾🦯
00:12
00:24 ............❤️❤️❣️❣️............
00:16 زمســــــتون تـــنم بــی جـونه بــی جون؛
00:13
00:22 چه سخته مرگ گل برای گلدون:}
00:13 ولییی بستنی تو هوای سرد(برفی)😭نینیذیاقاساطذسدینسسنینیدیا
00:16 اخ جون بازم داره برف میباره🥹🥹🥹
00:08 فرد مورد علاقهی من زمستونیه خو معلومه عاشق زمستونم😒
00:19 زمستون، تنم بی جون بی جون....❤️🩹
00:11 لللللللللللللللللل یخ کردممممممــ