00:11 لللللللللللللللللل یخ کردممممممــ
00:11 لللللللللللللللللل یخ کردممممممــ
00:12 چندروز دیگه تولد تهیونگهههه فداش بشممم🥺🥺❤️❤️❤️💜💜💜
00:17 ببخشید💔...................
00:20 از تجربه امروزم بگم براتون همینه خدایی....🤣 مشابه ها
00:21 ................................
00:30 ی کم تاخیر داره ولی؛پاییز و یلدا اومد و نیومدی....:))
00:25 ماه من رفت:)☆ســِتـٰآرہ آبـَـــے☆
00:10 اون تو زمستون به دنیا اومدهههههه😊🙃🙃🙃🙃
00:19 زمستون، تنم بی جون بی جون....❤️🩹