00:15 مامردگان متحرکی هستیم ک درویرانه میزیستیم
00:15 مامردگان متحرکی هستیم ک درویرانه میزیستیم
00:06 مود
00:14 هنوزم دوست دارم ببینمش دوس دارم دستشو بگیرمش:(💔
00:55 دِشِییییییییی؟عخشییییییییبهمولااااا مشابه ها
00:22 بیشترین دروغ که مردم میگن.......
00:29 دیوانه شدم روانشناسی خواندم🖤🙂
00:12 منـ دیدمـ تَهٍشومیرمـ از پیشتـ☻☹︎
00:12 بعله..(:..؟.................
00:17
00:16 حالم از رامین بدتره😔🖤
00:11 اون حتما بهترازمنه:))):.......
00:20 دلم تنگه واسه...
00:22
00:21 باباییت رد داده گلم:).........
00:05 این راجب مداد نیست:)!
00:18 نسخش بشم.. ازش دور بشم...(。♡‿♡。)
00:18 حق
00:14 فکر کردم میبینمت دوباره:).....
00:12 به من نگید از اون:)
00:14 خیلی جاهارو غلط کردم .. ولی نه معذرت میخوام نه شرمندم:)
00:08 مود>>>
00:13 تو چی میدونی از حال خرابم .....
00:17
00:05 ای کاش میشد بازم برگردیم ب همون موقع ها ک همه چی خوب بود...🖤
00:29 صدای شکستن قلبش تا اینجا اومد.....
00:08 جوری ک حق گفت...................
00:28 گریه نکن غریبه ها میبینند و خوشحال میشوند:)🥺💔
00:13 هنوزم با کسی نشد مثل تو🚶♂️💔