00:17 💔 مشابه:
00:17 💔
00:28 بیاین فراموش نکنیم:)
00:34 آهوی من و کردن شکارش🙂:)--
00:05 کاش بمیرم و همه بخندند،میدونم همه حتی خودمم منتظرم اون روزیم..
00:11 تو خیلی چیزارو در دلت نگه میداری؛..
00:11 یِکی بود وَلی دیگَری نَبود🖤🖤
00:15 قربان وجودت که وجودم ز وجودت شده موجود!
00:13 غمگین مودی حساس گریه ..........
00:07 ولیڪاشیڪیبودمیگفهیسڪوچولویمنگریه نکنهمہچیزدرستمیشه
00:07 کاری که با قلبم کرد>>>>.
00:08 یکم ازش فاصله میگیرم نمیخوام مزاحمش باشم
00:13 Mood
00:06 با وجود بی احساسیم واسه من نمیشه هیچکس مث تو . .🗿🍓
00:14 منواقعاخیلیتلاشمیکنمولیچرانمیشه:)؟؟
00:11 مَن از تو،خودم و این زِندِگی مُتِنَفِرم
00:29 ازت که خواسته بودم مراقبم باش ....
00:06 کاشکی چیزی به نام غم وجود نداشت زندگی زیبا تر بود :))
00:15 دل خوشیم تونیدنو:). .
00:20 .........؟......................
00:31 ولی اهنگش:))))))))))))))))))))))))))))))
00:06 بدم میاد از روز تولدم چون فقط روز تولدم همه بهم توجه میکنن
00:09 ولی اگه من جای تو بودم...
00:12 کسی کح نمیفهمه هر چقدم بگی بازم نمیفهمه..
00:05 وقتی خانواده هاتربیتمون میکردن اعتقادداشتن زندگیمونو خراب کنن