00:02 هیچے تآ تھش مۅندگآࢪ نیݽټ حتے ࢪۅحټ بࢪآۍ جݽمت
00:02 هیچے تآ تھش مۅندگآࢪ نیݽټ حتے ࢪۅحټ بࢪآۍ جݽمت
00:15 به درک....
00:19 ใช่ از نَظر من دردناک ترین غمممم......
00:17 چی حالتو خوب میکنه؟:) 🖤💫 مشابه ها
00:53 ↢←وَلـــی فقـط اینـ وایبـ❥𖨆☻➥
00:08 چیشدههه؟! چرا خوب نیستییی؟! کاری از دستم بر میاد؟!)
00:27 انکار این آهنگ واسه سریال پایتخت خونده شده:)
00:04 قبول دارم
00:08 ")
00:03 قبول دارین ع سال 98 دیه زندگی نکردیم؟!
00:10 چجوری عصبانیتت رو ............
00:07 تـــه تـــهــشـــ......... 💔
00:22 مواظب خودتون باشید:)))))))))))
00:21 بی لول ترین ادما پر ادعا ترین آدمان.
00:07 من خیلی درد کشیدم خیلی🖤🖤🖤🖤🖤
00:03 اگه.............. عجیبه هآ.......
00:07 هوم :)
00:10 پدر و مادرم درست میگفتن:)💤 .
00:09 بعد اون کاملا عوض شدمممم.🙂🚬🧸
00:08 خواستم که بزرگ شم ..
00:11 فکرشم نمیکردم که یه روز...🙂😞💔
00:55
00:09 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:11 غمگین دخترانه موزیک ویدیو.....
00:06 سعی میکنم ...
00:11 ناراحتمـ نکنیدِ چون یـ روز پشتـ درایـهِ بستهِ میمونیدٰ🙂👐🏻🖤
00:15 ولى قرار نبود اخرش اينطورى تموم بشع...:)
00:12 هر چی عشق توی دنیا.......)))))