00:23 💔..Seni zar zor buldum ben
00:23 💔..Seni zar zor buldum ben
00:04 من واقعا دلم میخواد از فضای مجازی فاصله بگیرم ولی؟
00:11 چرا اینقدر میخوابی؟ !
00:11 همیشه تقصیر من بود ، مگه نه ؟؟؟ ━━━━━┙ مشابه ها
00:12 ولی وقتی یکی دیگه اشتباه میگه میگی بچها نخندید:)
00:10 فضایی فیک با آدمایِ عقده ای...
00:14 `♡°▪♤~[`~[♤》●■¿》▪¤☆¡\♡♡~♡~■♤♤\{♤♡♡
00:45 🥀...Yandım yar, küle döndüm yar
00:17 نزدیک نیا مرا باتو حادثه ای نیس این ویران شده از دور قشنگه 🖤🖤🖤🥀
00:25 🥀 Kimseye derdimi dayanamıyorum
00:09 فکت دارک ک خیلی درستع:)... دگ همین
00:07 آره میخوام مهاجرت کنم، از روی خاک به زیر خاک.
00:10 اگه این روزا ساکت شدم بدونبن
00:23 💔 Ya beni de götür, ya da gitme
00:35 چهبیرحمانهازچشممیوفتنانسانها.!🗿🦋
00:15 سی بالا نمیاد دیگ سیستمع عاملش..(:
00:42 رفیق هر نوعش با هر نوعی گشتیم..(:💔
00:14 درس های زندگی ک هیچوقت از یاد نیمرن:)💔
00:05 گریه ؟نه بابا خاک رفته تو چشم😔✅🤝🏻
00:14 دریاٰ🌊نِمیرم بعدتونمیخوام ببینم بعدتو شایدبمیرم🪦 بعدتو🖤
00:12 وقتی شب تنهام افکارم وحشتناک میشن..
00:17 ضربه ای که اعتماد میزنه؛اعتیاد نمیزنه!
00:10 `¤`¤`¤`¤`¿`¿`عادت کردم`¿`¿`¤`¤`¤`¤`
00:07 اسمی که رو سنگ نوشته بشه هیچوقت پاک نمیشه.
00:21 🥀...Her an gideceksin sanmaktan
00:15 حرفای دلم چرا از دستش دادم.؟!،
00:36 ما مهاجریم از غمی به غمِ دیگر. دیگه خسته شدیم از این همه مهاجرت (:
00:04 I love you even more than yesterday