00:13 روزای عمرمون یکی یکی داره میگذره💔🥀
00:13 روزای عمرمون یکی یکی داره میگذره💔🥀
00:10 ______________________________
00:08 غمگین برای هر مناسبت. ،،،،،،،،
00:47 مادر. ........ مشابه ها
00:08 اونجایی قلبت نصفه میشه که ...:)
00:12 من خستم ......................!🚶
00:23 حیف که خیلی بی لیاقتی این همه خوبی جوابش این نبود ها!:)
00:06 غمگین
00:15 خودمو نمیشناسم..... 💔.......!
00:30 یادت نی!هیچی واسه چی؟
00:11 ↵ من کہ دل داده طُ بودم طُ دل داده کی بودئ...🙂💔
00:19 دنبالت دنیارو من گشتم (
00:15 Thioltiam💔🫀
00:10 مطمعنم هممون درکش کردیم.........
00:19 دلیل خنده و گریت یکیه مسخرست💔🥲
00:30 بفرست برای اونی که همیشه قوی بوده :)🩵
00:08 یه دیالوگ بود که می گفت ::::::
00:45 𝗟𝗢𝗡𝗘𝗟𝗜𝗡𝗘𝗦𝗦 𝗠𝗔𝗞𝗘𝗦 𝗨 𝗕𝗜𝗚
00:11 شما هم؟؟؟؟ .....................
00:09 هیچی درناک تر از گریه های شب تا صبح نیست
00:04 ولی اون لحظه ای که دلت برای خودت میسوزه....(:❤️🩹
00:37 ولی درد رفیق نبودش خیلی سخته خیلی سخته پای قولش نمونه
00:18 _خوب نیستی نه؟! 🥀💔 + خوبم🙂🖤
00:14 سنع یار دمیشم من یار دمیشم منی سون آدام دمیشم 🍷🍷🖤
00:20 غمی که این ریمیکس داره:❤️🩹❤️🩹
00:05 پس سلامتی اون شبی تاریکه و....
00:15 خوشبختی گرون بود ما هم بچه پاین شهر
00:16 عکسارو که میبینم میگم چقدر اون موقع جوون بودم هه