00:09 ................................
00:09 ................................
00:06 کسی رو نادیده نگیرید.... 🙁
00:12 تو میتونی بین ۱ میلیون نفر آدم باشی و هنوزم تنها باشی)
00:07 مشابه ها
00:20 مود این روزام «بی انگیزه» ،((:
00:08 واقعا نمی دونم چی بگم ... 😕💔
00:22 یح בیوونـہ رو هیشـــڪـے نمیـتونـہ)
00:30 دردگ ها دریونم. . .
00:15
00:13 این سد کل زندگیمو این چیزی نبود ک میخواستیما
00:27 تنها بی تو باختم چه زود.......
00:14 یاد آن حال خوبی که دگر نیست به خیر...
00:07 هوم :))))))))))))))))))))))))))
00:06 اینقدر بدی دیدم که مهربونی زیاد عصبیم میکنه
00:09 از لحاظ روحی؛نیاز دارم یه مدت نباشم:)
00:26 اینقدر بدی دیدم که مهربونی زیاد عصبیم میکنه
00:15 دپ............(╯︵╰,)
00:19 ط سنی هستیم که فقط فقط به محبت نیاز داریم ولی کو محبت کننده...))🥀💔
00:18 🙂:::::::::::::::::::::::::::::::::
00:13 پر از خاطراتِ ترک خورده ایم :)
00:12 ما خیلی وقته خودمون همدم خودمونیم:)
00:10 💪🧠
00:10 به بودنا اعتماد نکنین :)) فیکع بیب
00:13 شاید از زندگیم نه شاید از خودم هستم ! :)
00:03 وهمیشهبرآنبودم...🌘🖤
00:19 ﺯﻧﺩﮔﻳ ﻣﻧ ﻳﻫ ﻓﻳﻟﻣﻫ ﻛﻫ ﻧﻗﺷ اﻭﻟﺷﻭ ﻛﺷﺗ...
00:10 گور بابای همتون.............))
00:11 رمز گوشیم تاریخ تولدته ....🥀🖤