00:07 ای کاش ... 🥲💔🤕
00:07 ای کاش ... 🥲💔🤕
00:06 ههی
00:14 تنهایی..... ولی ما هر روزمون اینطوریع😥
00:07 جدی دلتنگ نمیشی یا... مشابه ها
00:07 اما میرسیم به حس خوب درونگراها
00:07 آن که میخندد غمش بی انتهاست!(:
00:19 ی دروغ بگو اون پایین :)
00:07 با من از خسته شدن حرف نزن!....
00:11 • • •
00:12 من خیلی وقته مُردم:)
00:15 خستــــــم!:)
00:05 دیگه همه چی تکراریه:))))))))))
00:05 منمم
00:13 چرا غم میخوری...
00:10 حس خیلی مزخرفیه
00:15 تنگ میشه دلم واست ..
00:15 من فهمیدم بدون ت الان واقعا بهترم
00:07 خودت کسی باش که شادت میکنه...!
00:13 اعتماد یه بازی خطر ناکه!♡☆¿¿100%💤
00:57 :)
00:15 من دوستت داشتم اخه چرا بی معرفت..💔🥀
00:16 وقتی دیگه اول پیام نمیدم ………….
00:11 همه چی درست. . .
00:42 چرا برا همچی یه دلیل الکی میاری؟(: اخه کسی نمیفهمه!):
00:07
00:10 اوا رنگ مورد علاقمه ک :)💙💙💙💙
00:10 هروقت زندگی اذیتم کرد یه دورم برای طُ گریه کردم.....:))
00:05 غمش از خودش با وفا تره....💔😢