00:10 تنهایی زیادش خوب نیست :(((((((((
00:10 تنهایی زیادش خوب نیست :(((((((((
00:06 من هر وقت میباختم تورو نگاه میکردم...!
00:12 باور داشتم •••••••••••••••••••••
00:08 از یــه جایــی به بعد دیگــه دلـــمـو نمیگـیره مشابه ها
00:08 🙂:)
00:07 همیشه حس میکنم رو مُخَم،ولی خبر ندارم از من رومخ تر هم تو جمعمون هست😂
00:06 درونگرایی؟ یا بزونگرایی؟ یا میانگرایی؟
00:13 ...مانده فقط جان که مرا ترک کند..💔
00:15 هیچکس جز خودت نمیفهمه که تو چت شده.....
00:14 با همه عالم غریبه ام............
00:11 بعضی وقتا با رفتنت جای آدم جدیدی رو توی زندگیش باز میکنی..🥲
00:07 دیدیتُوهَمنَموندیپِسَرِنازِمَن:)💔
00:18 یکی بیاد که امیدوارمون کنه؛ نا امید کردن رو که همه بلدن🕸🥀
00:52 پشت صحنه ی زندگی یک جوان ایرانی:
00:09 A sad video about loneliness that those who are alone are also strong
00:12 تجربع سخت.................🙂🚶🏽♂️
00:05 ........................
00:08 عاشق شد دختری که میدونست عاشقا بهم نمیرسن🙂💔
00:15 ولی یتیمی به این نی که پدر و مادر نداشته باشی...!💔👩🏻🦯
00:14 🖤✨️
00:11 منو تنها گذاشت..........))))))
00:17 مرگ درمانیست برای اتمام درد زندگی … و اکنون ، درمانم ارزوست …🖤🥀🕸
00:07 تنها چیزی که میتونه انسان رو از درون نابود کنه ، تنهاییه 🖤
00:10 حیف که لیاقت نداری ...💔
00:19 یادم نبود مار دست نداره...👩🏼🦯
00:18 ` video`
00:15 طول میکشه تا بفهمی نه ناکافی...
00:10 پروانه پر زد از پیله رفت .