00:10 گر شکستی کسی ، بشکنی از دیگری ...
00:10 گر شکستی کسی ، بشکنی از دیگری ...
00:09 میگف دیوانه وار دوست دارم ؛ ساده بودم نفمیدم کـ..
00:07 بعدتوهمهیروزامثلغروبجمعن!
00:15 هعییییی خدا 💔❤️🩹💔❤️🩹..... مشابه ها
00:20 لَج کَردی مَنم لَج کردَم.. 🙂🖤
00:18 از این حس متنفرم ...............
00:14 شاد باش گوربابای دنیا:)....!😂❤
00:12 پیر شدیم رفت فلانی . .🖤 • 𝒏𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆 🖤🕊
00:24 .................................
00:05 دور شدمااا ....هنوز متوجه نشدی هییی
00:17 ئه م شوانـــــه هه ر خه مم..:)))))
00:06 یه حرفی بزنم دلتو میشکنم....💔
00:15 ما روز تولدمان هم تنها بودیم.....
00:30 توپیجم اهنگ شبیه سازی شدش رو گذاشتم
00:14 من خوابم نمیبره خاموشی ولی میخام بازم بگیرمت
00:06 باور کن بعضیها تنهاترت میکنند :)
00:14 معنی:فقط عشق میتونه اینحوری صدمه بزنه
00:34 🥀...Mutsuzluğu bana sor
00:07 ب رسم عادت تولدم مبارک:))🎀🎀🎀
00:17 تنهایی حس خوبی داره :(🦋🖤
00:06 این دو طرف به معنای واقعی باهم فرق دارن ......
00:08 *******************************
00:25 کسی پی ام نده ! میشه یکی حالم بورسه ؟.. : )
00:14 هعی ..........................!
00:07 من دارم تمام تلاشم و میکنم🖤⚰️
00:38 گفت از حالت بگو؟ گفتم: دلی ویران، سَری حیران، غمی پنهان، تنی بیجان..
00:09 ...............................
00:12 ° اره اصلا ما بد °